Billedkunst

• 24 undervisningsgange

Billedkunst på Aars Skole

Tirsdage kl. 14.00-16.00

Her er der plads til at bruge sin fantasi, de gode idéer og til at have det sjovt og grine, når vi arbejder med hele den kunstneriske proces fra idéer og skitser til færdige værker. Vi maler billeder med farver, tegner, modellerer og meget andet!

Med udgangspunkt i forskellige emner, teknikker/materialer udfordrer vi vores fantasi, udforsker hvad vi kan bruge forskellige materialer og redskaber til, og undersøger lyd, farver teksturer og bevægelser.

Vi arbejder både med stillede opgaver og frie udtryk, hvor kreativitet og teknisk kunnen udvikles. Så her er både brug for de store armbevægelser, når vi eksperimenterer og finder på, og fordybelse, når vi øver os på forskellige teknikker.

Forudsætningen for at deltage er blot lysten til at være kreativ og være sammen med andre kreative børn.

Se vores priser her

TILMELD DIG HER